.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاكيد ويژه اسلام سبب ثبت جهاني نوروز شد

 عضو هيئت رئيسه مجلس گفت: تاكيد ويژه اسلام سبب ثبت جهاني نوروز شد. 

به گزارش شمال نیوز از ستاد تسهیلات سفر،  احمد ناطق نوري در جمع اعضاي ستاد تسهيلات سفر شهرستان نور بيان داشت: نوروز ريشه در همه اديان دارد و مورد تاييد و تاكيد اسلام است.

وي اظهار داشت: لحظه تحويل سال نو لحظه تغيير و دگرگوني زمين و شروع حركت زمين به دور خورشيد است و اين مسئله در اديان مختلف هم اعتبار دارد و دعاهاي ويژه به خود را دارد.

نماينده مردم نور و محمودآباد در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: اين تغيير و دگرگوني بايد در قلوب ما صورت گيرد و خود را از كينه و دشمني، تهمت و ناسزاگويي دور كنيم و سراغ اينگونه حركت‌ها نرويم.

وي افزود: نوروز كه به ثبت جهاني رسيده از ديرباز به جهت انجام اموري كه اسلام به آن تاكيد داشته و دارد مورد احترام بود و پيامبر اسلام نيز برآن تاكيد داشتند،

عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: اعمالي چون صله رحم، ديد و بازديدها، آشتي كردن‌ها و دوري كدورت‌ها از جمله اعمال پسنديده و مورد تاييد و سفارش اسلام و پيامبر اسلام است كه در نوروز انجام مي‌شود.

ناطق نوري با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع اعضاي مجلس خبرگان رهبري بيان داشت: سال جديد و نوروز همزمان با خانه‌تكاني ظاهري بايد خانه‌تكاني دروني داشته باشيم زيرا نوروز نماد خانه‌تكاني و تغيير است.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.